2014. november 15., szombat

November közepe

A napi kapcsolatok során "The Kiss from Gaby" állandó napirendi pont lehetne!
Minden nap felborzolja a kedélyeimet! (no meg a dúctársai kedélyeit! )
Még egy ilyen akaratos kis nem is tudom minek nevezzem mit, nem láttam!
Ma például a fejébe vette, hogy meglátogatja a csajos dúcrészleget, ezért a fejem felett próbált, amikor rányitottam a fiúkra az ajtót, átsuhanni. Persze megakadályoztam, hogy a két dúcrész közötti folyosóba kisuhanjon. Majd kezdtem behúzni a dúcajtót, erre mintha az utolsó szó jogán azt csinálta volna, hogy elkezdett helikopterezni a padlón, mondván hehe! én akkor is csinálok valamit, csak azért is!!!
Egyébként azt hittem többet fog erôsödni testnagyságra, de maradt egy átlagos hím testnagysága alatt. Ezért lehet, hogy a neve "Kleine", the kiss from Gaby lesz. Vagy egyszerûen csak a "Kleine".
Hat tollat dobott ezidáig csak úgy, mint a "Klare". A "Duch Sprint" meg a "Vinetu"hetet.
Mátol a hántolatlan rizst valahogy felkínálom, mert félek túl jó "paccban" lesznek az enyhe idô miatt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése